Про мене

Спеціальність:Вчитель початкових класів

Місце роботи: Кирилівська ЗОШ-С Іступеня

                           "Золота рибка"

Проблемна тема: "Нестандартні інноваційні

                                  форми роботи з учнями

                                 початкових класів."

 

Мої цінності і ідеали: осягнути смисл життя не так просто – це постійний пошук, це злети і падіння, це не дар, це важка праця . Головне у житті бути в мирі з собою, з оточуючими. Це ж так просто – достатньо любити життя, любити ближнього, любити свою професію і ніколи не забувати, що ти ЛЮДИНА!

Самопрезентація 

"Я маю крила"

  https://drive.google.com/file/d/0B2RRJol1llvwbnN4dnpMVWdjdnc/view?usp=sharing

 

Мої професійні плани: іти в ногу з часом, узагальнювати досвід найкращих педагогічних ідей, збирати оригінальні вчительські знахідки, професійні секрети, практичні приклади колег і пробовувати їх на власному досвіді; вчитися постійно, щоб не відчути себе викинутим за борт сучасного життя, шукати нові підходи до навчання і виховання, використовуючи у своїй практиці.

  


Учитель – це той, хто вчиться усе своє життя.
 Чому ж вчусь я? 
Вчусь слухати і чути дитину, її батьків, своїх колег.
 Вчусь усе бачити, але чогось не помічати.
 Вчусь знаходити час для відпочинку.
 Приймаю твердження про те, що педагог позбавлений почуття гумору має жалюгідний вигляд.
 Намагаюсь додержуватись правила: „Не роби нічого за дітей, роби разом з ними.”
Вчусь пояснюючи, переконувати, залишаючись спокійною.
 Вчу і сама вчусь більше цінувати час.
 Намагаюсь пам’ятати, що у моїх очах світ може виглядати інакше, ніж у дитячих, що руки учнів ще маленькі, а почуття їх недозрілі, що вихованцям потрібне заохочення, а не тиск.
 Вчусь лагідно критикувати, оцінювати не дитину, а її вчинки.
 Не боюсь помилок і вчу цьому учнів.

Моє завдання організувати навчання школярів так, щоб управління не помічалося, але кожен із учасників співпраці знав, що йому робити, тому що хотітиме цього сам.

Опис досвіду роботи за темою "Нестандартні інноваційні форми роботи з учнями початкових класів"

 

Немає коментарів:

Дописати коментар